Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

AANKOOPVOORWAARDEN

Work System AB

1. DEFINITIES


1.1: In het document met de algemene voorwaarden worden de volgende definities hieronder weergegeven:

Werkdag: een dag (exclusief een zaterdag, zondag of een feestdag).

Contract: het contract tussen Work System AB en de klant voor de verkoop en aankoop van goederen in overeenstemming met deze voorwaarden.

De klant: dit is de persoon of het bedrijf die de goederen heeft gekocht van Work System AB.

De goederen: dit is het artikel of een deel van het artikel waaruit de bestelling bestaat.

De bestelling: dit is het verzoek van de klant via de website online.

Work System AB: hoofdkantoor in Zweden, Work System AB, Industrivägen 11 B, 561 61, Tenhult, Zweden

Website: dit is de website op www.worksystem.nl

1.2 Contactgegevens

U kunt op elk gewenst moment contact opnemen met Work System door de contactgegevens hieronder te gebruiken:

Work System AB
Industrivägen 11 B
561 61 Tenhult
Zweden
Telefoon: +31(0)85 888 7521
E-mail: info@worksystem.com
www.worksystem.nl

Beheer:
David Nord
Jonas Hallenborg

Voorzitter van de Raad van Bestuur:
Jonas Netterström

Registratie: Bolagsverket, Sundsvall
Zweeds registratiekantoor voor bedrijven
Registratienummer: 556782-6713
Wijk: Nässjö
BTW: SE556782671301

1.3: In de Algemene Voorwaarden zijn de volgende regels van toepassing:

1.3.1: De term persoon verwijst naar een levend persoon, of een onderneming van een bedrijf of persoon zonder rechtspersoonlijkheid.

1.3.2: Het geschreven woord bevat ook e-mails.

2 CONTRACT

2.1: Wanneer u een bestelling via de website plaatst, dan stemt u in bij de aankoop dat de goederen van Work System AB zijn gekocht in overeenstemming met de Algemene Voorwaarden zoals beschreven in dit document.

2.2: Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat alle details op de bestelling correct zijn. Inclusief de details van de bestelling zelf, bedrijfsnaam, de naam van de klant en de adresgegevens, inclusief het afleveradres, indien deze verschillend zijn.

2.3: In het geval van speciale op maat gemaakte aankopen, is het de verantwoordelijkheid van de klant om te controleren en om ervoor te zorgen dat alle metingen en informatie met betrekking tot de aan Work System AB gegeven opdracht correct en nauwkeurig zijn.

2.4: De bestelling wordt door Work System als geaccepteerd beschouwd na ontvangst van de bestelling via de website. Tenzij anders wordt geïnformeerd, wordt de bestelling verwerkt en is de klant nu juridisch gebonden aan de Algemene Voorwaarden in dit document.

2.5: Work System AB bewaart alle details van uw bestelling in ons administratiesysteem. Deze informatie kan op elk moment door de klant worden opgevraagd. Gebruik hiervoor de contactgegevens zoals hierboven aangegeven.

3 PRODUCT

3.1: De producten die door Work System worden verkocht, worden op de website verkocht. Elke productbeschrijving en -specificatie is te vinden op het tabblad Details door op elk afzonderlijk item te klikken.

3.2: Alle afmetingen en maten zijn bij benadering.

3.3: Work System AB behoudt zich het recht voor om elke prijs, grootte of beschrijving te allen tijde te wijzigen.

4 PRIJZEN

4.1: De prijzen van onze goederen zijn vermeld in Euro’s en zijn exclusief btw.

4.2: De BTW-heffing op onze prijzen is zichtbaar op de factuur die u ontvangt met uw bestelde goederen.

4.3: BTW wordt in rekening gebracht tegen het Nederlandse nationale tarief. Tenzij anders aangegeven.

5 BETALING

5.1: Betaling na aflevering van de goederen binnen 30 dagen na factuurdatum.

5.2: Betaling kan geschieden via een internationale bankoverschrijving met behulp van de onderstaande informatie:

More information will follow

6 LEVERING VAN GOEDEREN

6.1: de levering van goederen van Work System AB duurt tussen de 6-10 werkdagen.

6.2: Work System AB kan onder geen enkele omstandigheid de leveringsdatum garanderen. Als zodanig kan Work System AB niet 
aansprakelijk worden gesteld voor kosten die de klant maakt wanneer de levering is vertraagd.

6.3: Alle goederen worden afgeleverd op het adres dat de klant op het online formulier heeft opgegeven.

6.4: Voltooiing van de levering van de goederen vindt plaats wanneer de goederen op de afleverlocatie aankomen.

6.5: Nadat de levering van de goederen is voltooid, de aansprakelijkheid voor verlies en beschadiging van de goederen is dan voor de klant, niet Work System AB.

6.6: In gevallen waarin de levering van goederen wordt vertraagd of wanneer de goederen niet worden geleverd, is Work System AB niet aansprakelijk voor deze vertraging of het niet leveren van de goederen.

7 RESTITUTIES OF RETOURNERINGEN

7.1: als onderdeel van onze 100% tevredenheidsgarantie heeft de klant het recht om de goederen terug te sturen naar Work Systems AB voor een volledige restitutie minus de vrachtkosten van en naar Zweden.

7.2: Retourzendingen van goederen onder de 100% tevredenheidsgarantie zijn onder de aansprakelijkheid van de klant.

7.3: Indien de klant ervoor kiest om de goederen terug te sturen onder de 100% tevredenheidsgarantie, dan is het de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de goederen correct en in redelijke staat zijn verpakt. Work System is niet aansprakelijk voor de staat van de goederen bij terugkomst.

8 GARANTIES

8.1: De Work System garantie is niet overdraagbaar en alleen van toepassing op de klant die de goederen oorspronkelijk heeft gekocht.

8.2: Work System AB biedt 3 jaar garantie op al onze producten, waaronder bedrijfswageninrichting, bedrijfswagen rekken en accessoires.

8.3: Om de garantie van Work System te activeren en een claim te maken, moet de klant rechtstreeks contact opnemen met Work System 
AB, via e-mail, telefoon of schriftelijk.

8.4: De garantie van Work System AB is niet van toepassing op het volgende:
Slijtage veroorzaakt door normaal gebruik en normale veroudering van de voertuigoplossingen.
Verbruiksonderdelen zoals verlichting en gasveren.
Alle onderdelen die geen originele onderdelen van het Work System-product zijn welke is gekocht.
Roest en oppervlakkige roest.
Schade die het gevolg is van oneigenlijk gebruik van het product.
Schade die het gevolg is van een ongeluk, vandalisme of een ramp.
Schade veroorzaakt door ongeautoriseerde wijzigingen aan het apparaat, zoals wijzigingen of toevoegingen aan het product.

9 KLACHTEN

9.1: Wanneer u vragen hebt over enig onderdeel van de service welke Work System AB biedt, neem dan contact met ons op via de hierboven genoemde contactgegevens.

10 VEILIGHEID ONLINE

10.1: Work System AB heeft elke stap gezet om uw veiligheid online te garanderen. Voor meer informatie gaat u naar ons privacy beleid.

11 AANSPRAKELIJKHEID

11.1: Work System AB is in geen enkele omstandigheid aansprakelijk jegens de klant, noch contractueel, noch anderszins aansprakelijk voor enig verlies van winst of verlies voortkomend uit de overdracht/het contract.

11.2: Work System AB is uitgesloten van aansprakelijkheid voor fraude of frauduleuze verkeerde voorstelling van zaken.

11.3: Beide partijen kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor het niet kunnen nakomen van hun verplichtingen onder het contract vanwege gebeurtenissen die buiten hun controle zijn, zoals:
Falen van transportnetwerken
Mislukken van stroomtoevoer
Oorlogen
Stakingen
Industriële geschillen
Rellen
Overstromingen of branden
Acties van God
Natuurrampen
Verzuim van onderaannemers
Verzuim van leveranciers
Slecht of extreem weer

ONZE GARANTIES EN VOORWAARDEN VAN GARANTIE 100% TEVREDENHEIDSGARANTIE GARANTIEPERIODE

Work System AB wil dat u 100% tevreden bent over uw aankoop. Wanneer u niet tevreden bent, stuurt u het goed binnen 30 dagen na levering naar ons terug.

De garantieperiode begint op het moment van acceptatie van de levering van de goederen.
Ons adres en contactgegevens vindt u hieronder:

Work System AB
Industrivägen 11 B
561 61
Tenhult
Zweden
+31(0)85 888 7521

GARANTIEDEKKING

De garantie van Work System biedt onze klanten de mogelijkheid om de bestelde artikelen ongebruikt en in de originele verpakking terug te sturen.

Uitgesloten van garantie zijn producten die:
Lichte sporen van gebruik laten zien.
Schade toont die geen redelijke gebreken waren.
Transportschade heeft.
Niet worden teruggestuurd in de originele verpakking.
Wanneer u ervoor kiest om uw product naar het werksysteem te retourneren, neem dan contact met ons op via de onderstaande contactgegevens:

Work System AB
Industrivägen 11 B
561 61
Tenhult
Zweden
+31(0)85 888 7521

De levering van goederen terug naar Work System is de verantwoordelijkheid van de klant, die op zijn beurt ook aansprakelijk is voor alle kosten die aan dit proces zijn verbonden. Work System AB is niet aansprakelijk voor het organiseren of de betaling van de levering van goederen die moeten worden geretourneerd.

Het retourneren van speciale op maat gemaakte producten is onderworpen aan goedkeuring door Work System AB. We behouden ons het recht voor om de teruggave van dergelijke items te weigeren.

Vanwege de hoge kwaliteit van onze producten bieden wij u graag een garantie van 3 jaar op onze stellingsystemen.
De volgende voorwaarden zijn van toepassing op de garantie:

De garantietermijn van de garantie begint na ontvangst van de levering door de klant en eindigt de laatste dag van de kalendermaand in het derde daaropvolgende jaar.

Uitgesloten van deze garantie zijn:
Slijtage veroorzaakt door normaal gebruik en normale veroudering van de voertuigoplossingen.
Verbruiksonderdelen zoals verlichting en gasveren.
Alle onderdelen die geen originele onderdelen van het Work System-product zijn, zijn gekocht.
Roest en oppervlakkige roest.
Schade die het gevolg is van oneigenlijk gebruik van het product.
Schade die het gevolg is van een ongeluk, vandalisme of een ramp.
Schade veroorzaakt door ongeautoriseerde wijzigingen aan het apparaat, zoals wijzigingen of toevoegingen aan het product.
Als u verder nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.